tisdag 6 september 2016

Så nöjd!

De som hängt med ett tag, både på min gamla blogg och på sociala medier, vet att om det är något som jag drar mig för att göra, så är det att diska. Då jag bor ensam, så borde det inte vara något problem att diska, om inte efter varje måltid, så åtminstone en gång om dagen. Men, av någon anledning så blir det typ aldrig så. Det brukar bli att jag diskar på söndag morgon...

Så när jag fick pengar från Försäkringskassan, i och med min sjukskrivning, så slog jag till. Jag köpte mig en bänkdiskmaskin. Får man pengar retroaktivt för tre månader så blir det en del slantar...

Nu har jag bara haft denna lilla maskin i min ägo ca 1,5 vecka, men jag är så nöjd med detta köp! Och, jag älskar det där diskmaskinsljudet. Jag tycker att det låter så hemtrevligt.


Än så länge är det en ren fröjd att båda plocka i och ur diskmaskinen. Och jag har inga problem att diska det som är lite större! Vi får väl se hur länge det varar. Känner jag mig själv rätt, så dröjer det väl inte så jättelänge innan jag börjar stapla disk i diskhon igen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar