torsdag 8 september 2016

Biokväll

Ibland måste man bara unna sig något, även om det råkar vara en helt vanlig onsdag i början på september. Så det var vad jag gjorde igår. Jag gick nämligen på bio. Alldeles själv. Jag har absolut inga som helst problem med att gå på bio själv. På så sätt får jag ju se de filmer jag verkligen se!

Innan bion så tyckte jag att det passade bra att unna mig en middag på restaurang. Så efter lite velande så gick jag till Chili Thai och åt från deras mongoliska bbq-buffé.

Mätt och belåten begav jag mig sedan bara typ tvärs över gatan till bion. Filmen jag såg var Absolutely Fabulous: The Movie. Jag har sett vartenda avsnitt av serien, flera gånger om. Och jag älskar Patsy och Edina. Men, man får inte glömma Edinas mor. Och Bubble... Ja, både serien och filmen innehar en hel drös med underbara karaktärer!


Om man gillar serien ska man absolut se filmen. Annars tror jag att den kan bli "lite för mycket"! Men, som sagt, jag älskar filmen. Synd bara att det inte var så många som såg filmen samtidigt som mig, för jag kunde inte riktigt med att gapflabba helt hysteriskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar