onsdag 19 oktober 2016

Baby step 3: Explore website


Nu har jag ju "shajnat sinken" i två dagar. Jag har tagit mig upp ur sängen i två dagar, och klätt på mig. Men, jag har inte några skor på mig... ;-) Angående det där att gå upp ur sängen är ju förstås något jag gör varje dag. Däremot "klär jag inte på mig" det första jag gör på helgerna, nej, jag tycker det är rätt gött att loda omkring i "pyjamasen"... Men, här ska jag ju skärpa till mig och åtminstone få på mig ett par mysbyxor...

På den tredje dagen ska vi lära känna FlyLadys hemsida. Det är väl, i mina ögon, ingen höjdarsida. Men, det finns godbitar. Jag har såklart redan surfat runt lite på den, men får sätta mig ner ikväll och gå igenom den lite bättre.

Innan jag kryper till kojs ska jag ju även "shajna sinken". Mycket viktigt enligt FlyLady. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar