fredag 28 oktober 2016

Baby step 12: Delete e-mails

Idag är det enkelt. Om du inte redan gjort det, radera alla mail från FlyLady. Det kommer komma fler...

Då jag inte ens "prenumererar" på hennes mail så blir det ju extremt lätt idag. :-) Och här kommer en bekännelse till. Eller ett par...

Jag har inte plockat i ordning i fem minuter, jag har inte snyggat till en Hot spot, jag har inte kört mitt 15-minutersstäd som jag ska göra varje dag. Och, jag har inte, och kommer inte shina sinken idag.

Men, jag vaknade lagom till att alarmet kickade igång imorse. Jag gjorde mig i ordning och tog mig till jobbet. Jobbade till 17, hade en liten paus och sedan var det ytterligare två timmars jobb. Så jag kom hem 21.30 nu ikväll. Och då jag inte varit vid vare sig spisen, diskbänken eller diskhon och jag shinade det igår så tror jag nog jag överlever. Jag har ingen som helst motivation att lägga 22 minuters städ nu heller... Men, jag tror inte världen går under för det här! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar