torsdag 27 oktober 2016

Baby step 11: Inspirational page


Idag lägger vi till en sida i vår Control Journal, den där pärmen med morgon- och kvällsrutinerna. På denna sida lägger vi 15 minuter att skriva ner våra favoritcitat. "Alla kan städa i 15 minuter" och "Även dålig städning gör skillnad" är förslag från FlyLady herself!

Efter att ha varit nere i förrådet och grejat lite och fått upp ett par lådor som jag gick igenom och sorterade vad som skulle slängas och vad som ev skulle behållas, så var det faktiskt fotboll som gällde. Men sedan letade jag upp lappen med två underbara citat som jag ska plita ner i min BuJo. Så nej, jag har inte lagt 15 minuter på att skriva citat idag...

Men, jag kan även tänka mig att plita ner typ: "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete!"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar