måndag 3 oktober 2016

Så skönt!


Idag började jag återigen jobba heltid. Och som jag har längtat efter denna dag. Det har gått riktigt bra. Inte för att jag misstänkte något annat, men man vet ju aldrig hur kroppen och knoppen reagerar!

Jag har hunnit med otroligt mycket idag, och trots detta har jag kunnat ta det relativt lugnt. Ja, det blev förstås lite svettigt ett tag, då det visade sig att serviceavgifterna inte stämde på biljettsläppet vi hade i morse, och jag var tvungen att logga ut mig från telefonslingan för att åtgärda detta, och min kollega blev helt ensam med telefonkön som bara växte. Klingande Julkort är ett mycket populärt arrangemang och många vill ha biljetter. Även om det gällde fem föreställningar och jag måste ändra varje serviceavgift på fyra ställen i systemet så tog det väl inte mer än 5-6 minuter, men det kändes som en hel evighet! En kund upptäckte dessutom att det inte gick att boka via hemsidan. Innan jag klurade ut detta så fick det bli ett litet telefonsamtal till supporten. Men sedan tog det bara någon minut så var det problemet avhjälpt!

Annars har jag hunnit med att skriva ut fribiljetter till tre evenemang, fixat löneutanordning till guide och en timanställd, uppdaterat hemsidan gällande ett evenemang vi hade släpp på i fredags, fixat biljettfaktura till en kund och så lite annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar