söndag 23 oktober 2016

Baby step 7: Pick out what clothes you are going to wear tomorrow!


Ikväll, innan jag går och lägger mig, men efter att jag har "shajnat sinken", läst emailen från FLYlady (vilka jag inte läser, då jag valt bort denna "funktion"), kikat på mina postitpåminnelser (som jag har i minnet), vägrat lyssna på mina negativa tankar och röjt lite på en hot spot, så ska jag plocka fram de kläder jag ska ha på mig imorgon. Jösses vilken lång mening det blev! :-) Självklart har jag klätt på mig idag och jag hasar inte omkring i onepiecen. Ev. besökare får dock vara nöjda med att jag fått på mig mysbyxor, BH och ren tröja... Det är ju ändå söndag!

Idag utökade jag tvåminuterröjningen på en Hotspot till ca 20 min där jag plockade undan och snyggade till i ena extrarummet. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar