tisdag 21 februari 2017

Vilken vecka!


Vilken vecka jag har! Det är typ fullt ös medvetslös hela veckan! Både på jobbet och privat.
Det har varit en ganska lugn period för min del på jobbet, men nu börjar har vårens alla konserter och föreställningar dragit igång, och höstens föreställningar ska läggas upp i biljettsystem och hemsida!

Som jag skrev ovan så är det fullt ös även utanför jobbet den här veckan.
Igår körde jag Bodypump igen. Det var tredje gången. En del övningar sitter. Andra är fortfarande i princip omöjliga. Och för att göra det ännu lite roligare så hade ledaren bytt ut ett par övningar!

Ikväll var det bokcirkel. Imorgon har jag bokat in mig på ett spinningpass. Mot bättre vetande. För jag tror knappast att min träningsvärk är mindre imorgon... På torsdag har jag inget inplanerat. På fredag ska jag gå på Körberg & Dalle på turné på Konserthuset. På lördag kväll är det visning av nyrenoverade Rosenlunds Herrgård. På söndag funderar jag på att gå på Elvis Costello på Konserthuset. Helst vill jag få till ett träningspass också. Men, jag får se hur jag känner mig fram på lördag-söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar