måndag 13 mars 2017

Veckoplanering


Nu börjar det dra ihop sig på allvar! Och som vanligt har jag en "miljon saker" att hinna med.

På träningsfronten blir det ganska lugnt faktiskt. Jag har bara planerat in Bodypump 60 min ikväll, och Spinning Activio 30 min på onsdag. Jag ska försöka hinna med promenader på lunchen också, bara för att hålla igång.

Annars så ska det ju packas, jag kommer nog börja packa som imorgon, men jag har självklart redan börjat plocka fram lite kläder och så.

Sedan så ska minnet på kameran tömmas på bilder, detsamma gäller mobilen, kylskåpet ska rensas, återvinningen ska slängas, eller kanske inte själva återvinningen men plast, glas, aluminium, ja ni fattar, det ska dammsugas en gång till, renbäddas, semesterläsningen ska plockas fram. Nu fick jag fyra helt fantastiska böcker i present i torsdags, men ska alla med? Ska jag ha ännu fler böcker? Film/TV-serie/Dokumentär ska laddas ner på surfplattan så jag har något att roa mig med på planet!

På jobbet har jag ett par biljettsläpp den här veckan, ett ska jag visserligen bara trycka på knappen, så är det uppe till försäljning, så det ska väl hinnas med. Jag har förberett en lathund så mina kollegor vet vad jag gör inför arrangemang. Jag ska till teatern för att hämta babskvitton och byta affischer, måste ringa supporten då en kampanj inte fungerar och jag ska fixa några biljetter till en kund. Ambitionen är att ha jobbat klart till lunch på onsdag, så har jag onsdag eftermiddag, torsdag och fredag fram till lunch på mig att "bara" ta hand om akuta saker! Vi får väl se i vilket skick jag lämnar jobbet 11.54 på fredag (har tänkt hinna med 11.55-bussen hem). Jag känner väl som vanligt att jag har en miljon ogjorda saker när jag lämnar jobbet. Men, just nu känns det som att jag ligger i väldigt bra fas. Jag fick jobbat undan jättemycket redan förra veckan.

Ni behöver inte vara oroliga för att jag outat att jag ska iväg. Huset jag bor i är långt ifrån obebott, och jag har bra och uppmärksamma grannar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar