tisdag 10 januari 2017

Långt kvar till formtoppen...


Tisdagen den 10 januari har varit en seg dag. Det började redan imorse. Jag fattade knappt vad det var som lät när reveljen kickade igång. Tog mig upp ur sängen, men blev sittande på sängkanten en rejäl stund innan jag tog mig i kragen och gjorde mig i ordning för dagens arbetspass. Idag har inte energin varit på topp, den saken är klar. Men det är bara att gilla läget att jag har sådana dagar!

Seg och inte det minsta sugen på att träna så tog jag mig ändå till gymmet för lite lunchträning. Just nu försöker jag bara få till en rutin att börja träna, så just lunchträning på ca 30 min är alldeles lagom för tillfället. Idag blev det löpband i 35 min. Till slut fick jag ihop 15 min joggning, men jag var nära att ge upp joggingen redan efter någon minut. Men, jag kämpade på och klarade av mina tre stycken femminutersintervaller! Efter passet så var jag helt slut i benen. Det har visserligen släppt lite nu, men jag känner att jag är lite stel...

Eftermiddagen på jobbet rullade på i sakta mak. Idag har stora delar gått åt till att invänta svar från diverse personer för att kunna jobba vidare. Strax innan jag slutade för dagen så fick jag de svar jag behövde, så jag vet vad jag ska göra imorgon på jobbet i alla fall!

2 kommentarer: