onsdag 16 november 2016

Baby step 31: Finished!

Det här är den sista dagen och det sista steget i våra 31 Babysteps! Men, vi ska inte känna oss ledsna om vi ännu inte fått helt kläm på FlyLady-systemet. Men, allt eftersom "kluttret" försvinner så kommer vi få (mer) tid att ägna oss åt zonstädningen och "weekly home blessing hour".

För den som har registrerat sig och får epost, ska nu avregistrera sig från Babystepsmailen och registrera sig för individuella mail.

Som jag sagt tidigare kommer jag inte följa det här systemet slaviskt, utan jag kommer modifiera/anpassa det efter mig själv. Men, jag kommer nog försöka köra utefter FlyLady-systemets zonstädning varvet runt. Sedan får jag se hur jag lägger upp det hela!

Men innan dess så blir det faktiskt en tur till Stockholm med jobbet, så jag får börja med det nästa vecka. Jag har nämligen redan bestämt mig för att fredag-lördag i möjligaste mån ska vara städfria dagar! Det innebär att veckostädet kommer ske på torsdagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar