söndag 2 juli 2017

Skärpning!

Solnedgång en junikväll 2017
Jag är så dålig på att uppdatera den här bloggen. Jag måste verkligen skärpa mig. Eller lägga ner den. Fast det sistnämnda är jag inte riktigt beredd på att göra. Än. Så här kommer ett litet blogginlägg.

Livet går sin stilla gång här i landet Småland. Jag jobbar och sliter. Eller nej förresten. Sliter gör jag inte. Jag har nämligen (extrem) lågsäsong på jobbet nu. Så jag försöker hjälpa andra avdelningar så mycket jag kan! Jag har helt tappat träningen. Nu gör det kanske inte så mycket då jag insett att jag ändå inte kan springa halvmaran då jag ska jobba den helgen i Gränna. Jag är support (på plats) för vårt biljettsystem den helgen. Å andra sidan kanske det gör att jag åter hittar tillbaka till träningen, när det inte längre är ett "måste" för att jag ska genomföra ett lopp.

Hjärnan har gått in i semestermode redan. Även om jag har ytterligare en vecka kvar att jobba innan semestern. Jag drar hem till landet Västergötland direkt efter jobbet på fredag. Ja jag slutar till och med ett par timmar tidigare än enligt schemat. Och på söndag morgon drar jag och syrran iväg till Skåne och Helsingborg med husbilen. Det ska bli så kul!

1 kommentar: