lördag 4 mars 2017

Lördagsfys


I förmiddags var det dags för ett bodypump-pass. Det var det fjärde i ordningen, och nu börjar jag få till tekniken. Att säga att jag är stark vore en stark överdrift. Eller, det är väl det jag är kanske. Jag må inte ha så mycket vikter på skivstången, jag har 1,25 kg resp 2,5 kg beroende på vilken övning det är. Men jag går dit, jag kör utifrån mina förhållanden. Jag är (i min värld) störst av alla på plats, svagast, stelast, kommer inte ner så långt när vi kör squats och utfall, och jag har typ noll koordinationsförmåga. Men, jag är där och jag ger allt. Även om jag inte alltid orkar hela låten. Men, jag orkar ett par repetitioner mer än jag gjorde sist gång.

Och jag vet att man inte ska jämföra sig med andra, men det är svårt att inte göra det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar